zondag 1 december 2013

Challenge december - Vintage kerst

Hallo allemaal,

De maand december is aangebroken en dat betekend weer veel dagen van gezelligheid. Eerst het altijd zo leuke en gezellige Sinterklaasfeest. En dan is het nog maar even en de kerstdagen staan voor de deur. 

De winnaar van de challenge van november is geworden: 




Je kunt mailen naar winnaar@crealing.nl met vermelding dat je de challenge gewonnen hebt. 
Dan komt de prijs zo snel mogelijk naar je toe.

Deze maand is het thema:

- Vintage kerst -

Je moet dus een kerstcreatie in Vintage stijl maken.

We kijken weer uit naar jullie creaties en om jullie alvast wat inspiratie te geven, 
hier de voorbeelden van het Design Team.




Ellen 

Je maakt weer kans op een super leuk scrapcadeau t.w.v. €15,-

De challenge loopt tot en met 29 december en je kunt je creatie linken bij de linky tool. 


8 opmerkingen:

  1. Mooie voorbeeldkaarten stuk voor stuk. liefs Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooie voorbeelden! Ik heb mijn kaart ook net gelinkt.
    Groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Van harte gefeliciteerd Ellie met het winnen van de november challenge.
    Iedereen weer veel plezier en geluk met de challenge van december!

    Groetjes, Ria

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een bofferd ben ik dat ik dit keer de november challenge heb gewonnen. Ik heb mijn gegevens al door gegeven. Hartelijk dank ik ben er super blij mee.
    Groetjes Ellie

    http://ellieskaarten.blogspot.nl/

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuke opdracht en prachtige voorbeelden!!

    Groetjes, Nellie

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een prachtige voorbeelden zijn er gemaakt door het DT.
    Leuke challenge ook. heb net mijn kerst vintage label geplaatst.

    Groetjes, Astrid.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. IK heb mijn kaart erbij gezet. IK vind deze kaarten erg leuk om te maken. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Leuke challenge, ik maak graag Vintage kaarten, dus ik doe mee, groetjes Ans

    BeantwoordenVerwijderen