zaterdag 14 september 2013

Even voorstellen.....

Een tijdje geleden heb ik op dit blog meegedaan met een challenge. Naar aanleiding van mijn inzending ben ik gevraagd om het DT van Crealing te versterken. Iets waar ik erg veel zin in heb. 

Ik zal me eerst even  netjes voorstellen. Mijn naam is Cynthia van der Wilk. Ik ben getrouwd en heb 2 kinderen. Ronan en Quinn. Ik ben 9 jaar geleden begonnen met scrapbooking en daarnaast maak ik ook kaarten. En dan heb ik toch wel een lichte voorkeur voor cas kaarten. Vanaf vandaag zal ik jullie proberen te inspireren met mijn scrapbook layouts.

De eerste layout die ik met jullie wil delen, is een layout waarop ik vlaggetjes heb verwerkt. Gemaakt naar aanleiding van de challenge van september. 





Voor deze layout heb ik gebruik gemaakt van een wit vel cardstock. Dit heb ik met glimmer mist bewerkt. Verder heb ik de bovenrand versierd met vlaggetjes gemaakt van strookjes papier. En in het label heb ik een vlaggetje van tissue of paper tape van het merk Joy! gestoken. Dit tape heb ik om een speld gevouwen en ingeknipt. Het stevige witte label is van het merk Papermania. Deze zijn te koop in een verpakking van 20 stuks, met 2 verschillende maten. De wolkjes zijn gemaakt met de Joy! cutting stencil set wolken.Voor de titel heb ik gebruik gemaakt van de Marianne Design craftables snijmal happy birthday/congrats. Om de layout verder af te maken heb ik wat steentjes en knoopjes opgeplakt.

Ik hoop dat deze layout jullie inspiratie zal geven om mee te doen met de september challenge.

groetjes,
Cynthia



3 opmerkingen: