woensdag 31 juli 2013

Challenge Juli

Wauw wat veel inzendingen weer, geweldig.
Bloemen gebruiken we natuurlijk ook allemaal ontzettend veel
dus moest geen probleem zijn voor jullie !

De winnaar is geworden
Michelle

Je kunt mailen naar winnaar@crealing.nl met vermelding dat je de challenge gewonnen hebt.
Dan komt de prijs zo snel mogelijk naar je toe.

Deze maand is het thema
"Geen Vierkant"
dus alle creaties mag je maken maar natuurlijk niks in het vierkant.
We kijken weer uit naar jullie creaties en om julllie vast op weg te helpen,
hier de creaties van het DT team.

Sandra

Katja

Yvonne


Joyce


Lotte


Je maakt weer kans op een super leuk Scrapkado t.w.v. 15,-

De challenge loopt t/m 30 juli en je kunt je creatie linken bij de linky tool

7 opmerkingen:

  1. Wat een leuke voorbeeld kaarten. Zelf ben ik ook met een kaartje in een aparte vorm aan de slag gegaan. Weer eens wat anders.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een prachtige voorbeelden weer, ik doe graag mee.
    Liefs Hanny♥
    http://tierelantijntjes.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuke voorbeelden! Mijn creatie staat er bij hoor!

    Groetjes Henriette

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hallo,
    Ik heb meegedaan, maar weet niet zo goed of ik het allemaal op de juiste manier heb gedaan. Ik doe pas net mee in challance land.

    Groetjes Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hallo team,
    Dit is zo'n leuke challenge dus heb ik nu voor de tweede keer een inzending geplaatst! fijne dag en lieve groetjes van Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  6. wat een schitterende voorbeeldkaarten zijn er gemaakt
    ik doe ook graag mee en heb gisteren en vandaag een kaartje geplaatst

    groetjes anneke

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Mooie voorbeeld kaarten dame,s.
    Ik heb mijn kaart ook geplaatst.
    Gr Ria

    BeantwoordenVerwijderen