woensdag 24 april 2013

Home is where the heart is...

Vandaag mag ik jullie weer iets laten zien wat ik gemaakt
heb! Het is misschien even zoeken op de foto :-) maar ik 
heb een MDF hart van Lets Get Bizzee gescrapt!

'Home is where the heart is'.

Achter het MDF hart (wat beplakt is met papier van
Marianne Design) heb ik een uitgestanst huis geplakt
(gemat met effen donkerbruin papier).

Ook de klok, swirls en blaadjes zijn (net als het huis)
van Marianne Design.

Losse bloemetjes, lint en strasjes maken het af. 
De bloem rechtsonder is van Tim Holtz.

Ik ben benieuwd wat jullie ervan vinden!!
Lieve groetjes, Yvonne

www.bruggetje.blogspot.com


Dit zijn de gebruikte materialen (klik voor meer
informatie op de omschrijving):
MDF hart van Let's get Bizzee (klik HIER)
Marianne Design papier (klik HIER)
Marianne Design stansen:
Victorian House (klik HIER) , Klok (klik HIER),
Branch Garden (tak, klik HIER), Blaadje (klik HIER)
Tim Holtz bloem 'tattered florals' (klik HIER)
Bloemetjes van Prima Marketing

5 opmerkingen:

  1. Ik vind het geweldig, wat heb je dit schitterend gemaakt, dat is nog eens leuk om zo een soort fotolijstje te maken, super!
    Fijne dag, liefs Hanny♥

    BeantwoordenVerwijderen
  2. heel erg mooi gemaakt

    groetjes gré

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Zo gaaf en mooi gemaakt Yvonne!

    Groetjes Richtje

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtige hanger heb je gemaakt en zo mooi bewerkt.
    groetjes Janie

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wauw, wat een gave creatie Yvonne. Helemaal super!
    Liefs Lotte

    BeantwoordenVerwijderen