dinsdag 8 januari 2013

Crealing Challenge 8

wauw zoveel deelnemers, geweldig !
Bedankt allemaal voor het meedoen, wat een genot om al die mooie creaties 
te mogen bewonderen ...

De winnaar random gekozen is deze keer


Gefeliciteerd, wat een prachtige  creatie heb je gemaakt !
Je kan mailen naar info@crealing.nl 
voor de kadobon van 15,-

Het nieuwe thema voor deze maand is natuurlijk
kerst
alle creaties mogen mee doen als het maar met kerst te maken heeft !

Hier wat voorbeelden van het Team

Joyce

Corrie

Mieke

Je kan je creatie t/m 7 Januari toevoegen op de blog
en/of inleveren bij de winkel.



7 opmerkingen:

  1. Gefeliciteerd. Leuke uitdaging wilde net gaan beginnen aan nr, ? geen idee hoeveel.Wel geen een hetzelfde.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat leuk dat ik heb gewonnen! Ik zal jullie vanavond even mailen.

    Groetjes,
    Patricia

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mijn creatie waar ik mee, mee wil doen is
    mn kerstboek van zondag 2 dec, ik weet nooit hoe
    ik dat moet doen, maar ik hoop dat t zo goed is.

    Liefs en groetjes Elna.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuke opdracht!! Mooie voorbeelden zijn er gemaakt!!

    Groetjes, Nellie

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hallo allemaal, ik kon in de regels niet vinden of ik meer dan 1 keer mee mocht doen. Heb mijn 2e creatie toch maar gelinkt. Als het toch niet mag om meer dan 1x mee te doen, zal ik hem verwijderen.
    Groeten, Aartje

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Prachtige voorbeelden zijn er gemaakt! Ik doe mee.
    Liefs, Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een leuke challenge, ik doe graag mee. Volger was ik al en ik heb mijn blog inmiddels gelinkt en het logo in mijn sidebar gezet. Hopelijk is het zo goed gedaan anders hoor ik het natuurlijk graag.
    Fijne dagen allemaal, liefs Hanny

    BeantwoordenVerwijderen