zondag 5 augustus 2012

Challenge 3 " Zomer "

Wat heeft het team van Crealing toch weer genoten van de mooie inzendigen,
geweldig dat jullie zo enthousiast mee doen !
Deze keer is de winnaar van de kadobon

Ginette

Gefeliciteerd, wat een bjoetie van een kaart heb je gemaakt !
Je kan mailen naar info@crealing.nl 
voor de kadobon van 15,-

En dan het nieuwe thema van deze maand
"Zomer" 
We kunnen er af en toe al een heel klein beetje van genieten hier in Nederland
en nu de vakanties aangebroken zijn vonden we dit wel een leuk thema.
Hiet wat voorbeelden van het Design Team

Patricia

Joyce

Corrie


We hopen dat jullie weer lekker mee doen, en je maakt weer kans op een 
kadobon t.w.v. 15,- te besteden bij Crealing

Je kan je creatie t/m 5 augustus toevoegen op de blog
of inleveren bij de winkel.

Groetjes Team Crealing




20 opmerkingen:

  1. succes allemaal :D wat een leuke kaartjes zijn er gemaakt

    Liefs,
    Patricia

    BeantwoordenVerwijderen
  2. jullie blog net pas ondekt en ga meteen mee doen. Heb DEZE KAART VOOR JULLIE GEMAAKT.
    gROETEN jUDITH

    BeantwoordenVerwijderen
  3. leuke kaarten zijn er gemaakt
    ga me ook eens wagen aan een zomers kaartje vandaag
    al is het weer buiten alles behalve zomers
    misscien na het maken van deze kaart toch een vakanyie gevoel

    liefs Debby

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuke uitdaging, nu de zomer op zich laat wachten hier in ons kikkerlandje!! Mooie voorbeeldkaarten zijn er gemaakt!! Dank jullie wel voor de inspiratie!!

    Groetjes, Nellie

    BeantwoordenVerwijderen
  5. hele leuke uitdaging ik heb me kaartje ingezinden hoop dat jullie hem mooi vinden,

    groetjes melina

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Jolara heeft me getipt voor dit blog: heel leuk natuurlijk! Ben daarom gelijk maar volger geworden, dan kan ik jullie goed in de gaten houden :)

    groetjes, Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Via Jolara kom ik op jullie blog en graag wil ik meedoen.Ik ben gelijk volger bij jullie geworden.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hallo,

    Via Jolara kwam ik ook op deze blog, wat leuk. Ik heb mijn kaartje aangemeld voor jullie challenge, enkel weet ik niet of het wel zomer is, indien niet, gooi je mij er maar weer af hoor :-)

    Groetjes, Jaimie

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Bedankt Joyce voor de Tip dat het thema van mijn kaart bij jullie Challenge past. ;) Ik heb hem zojuist ingeleverd. ;)
    Hele mooie voorbeelden van het DT.

    Groetjes Rosalien

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een leuke challenge en wat een mooie voorbeeldkaarten zijn er gemaakt. Dank jullie wel voor de inspiratie.

    Groetjes, José

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hallo,

    Opes, ik was jullie nlog vergeten te linken bij me, ik maak het direct noig in orde hoor !

    Groetjes, Jaimie

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Hallo,

    Opes, ik was jullie nlog vergeten te linken bij me, ik maak het direct noig in orde hoor !

    Groetjes, Jaimie

    BeantwoordenVerwijderen
  13. hoi dames
    vond jullie gezellige en mooie blog dus direct volger geworden en dan ook maar gelijk een kaartje posten:-))
    want zag erg mooie voorbeelden dus iets om naar uit te kijken:-))
    groetjes van corry

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Mijn kaartje geplaatst , leuke challenge hoor!!!

    Groet Crejabeja

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Ben benieuwd meiden... ik mocht net jureren bij de Card Challenge Club op Facebook en ik zag daar ook zulke beauty's voorbij komen... Groetjes Kim van crealing

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Leuke blog, leuke challenge en mooie voorbeeldkaarten. Ben meteen aan de slag gegaan met de uitdaging en inmiddels staat mijn kaartje erbij!

    BeantwoordenVerwijderen
  17. leuke challenge en mooie voorbeeldkaarten
    inmiddels staat mijn kaartje erbij!
    groetjes adriana

    BeantwoordenVerwijderen
  18. zeer mooiekaarten daar ben ik nog niks tegen als beginneling

    BeantwoordenVerwijderen
  19. mijn kaart staat er ook me blog twee zelfs

    BeantwoordenVerwijderen